Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розповіді або як уникнути одноманітності на уроках
Головна » Статті » Методичний кабінет » Методика викладання історії |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Перевернутий клас - як шлях інтенсифікації навчанняСьогодні час вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог Джон Дьюї, реформатор освіти: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора». Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією,яку отримує учень; змінюються вимоги до ролі вчителя: вчитель із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння « вчити вчитися» та формує всі компетенції, що зазначені в Концепції Нової української школи.. Під час пошуку нової ідеї, яка б перетворила учня від пасивного відвідувача уроку на активного і втягненого в процес навчання, варто проаналізувати добре нам знайому піраміду Блума: Сьогодні час вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог Джон Дьюї, реформатор освіти: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора». Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією,яку отримує учень; змінюються вимоги до ролі вчителя: вчитель із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння « вчити вчитися» та формує всі компетенції, що зазначені в Концепції Нової української школи.. Під час пошуку нової ідеї, яка б перетворила учня від пасивного відвідувача уроку на активного і втягненого в процес навчання, варто проаналізувати добре нам знайому піраміду Блума: Трохи історії Це почалося в 2006 році. Салман Хан ( засновник «Академії Хана» міжнародної освітньої мережі) почав з того, що колись пояснював матеріал шкільної програми своїм двоюрідним братам та сестрам і так захопився цією ідеєю, що з часом вирішив робити освітні відео та розміщувати результати своєї праці на каналі YouTube. У 2007 році цей принцип був запропонований учням Вудландської школи в штаті Колорадо (США) двома вчителями природничих наук — Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом. Вони почали створювати короткі відеоподкасти з матеріалами лекцій, які учні мали переглядати вдома. Уроки ж присвячувались лабораторним роботам, а також відповідям на питання від учнів.
|
Кейс-метод або метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися іноземною мовою. |
Методика на щодень |
Яким повинен бути конспект уроку (методичні рекомендації) |
Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розповіді або як уникнути одноманітності на уроках
|
Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розповіді або як уникнути одноманітності на уроках
|
Використання дискусії на уроках |