Головна » Статті » Методичний кабінет » Методика викладання історії

У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Перевернутий клас - як шлях інтенсифікації навчання

Сьогодні час вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог Джон Дьюї, реформатор освіти: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора».

Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією,яку отримує учень; змінюються вимоги до ролі вчителя: вчитель із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння « вчити вчитися» та формує всі компетенції, що зазначені в Концепції Нової української школи..

Під час пошуку нової ідеї, яка б перетворила учня від пасивного відвідувача уроку на активного і втягненого в процес навчання, варто проаналізувати добре нам знайому піраміду Блума:

Сьогодні час вимагає нових підходів до навчання. Як зауважив американський психолог Джон Дьюї, реформатор освіти: «Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили цьому вчора».

Змінюється час, змінюються вимоги до вміння користуватися знаннями, інформацією,яку отримує учень; змінюються вимоги до ролі вчителя: вчитель із носія знань має перетворитися на організатора навчального процесу, який допомагає дитині розвивати вміння « вчити вчитися» та формує всі компетенції, що зазначені в Концепції Нової української школи..

Під час пошуку нової ідеї, яка б перетворила учня від пасивного відвідувача уроку на активного і втягненого в процес навчання, варто проаналізувати добре нам знайому піраміду Блума:

Трохи історії

Це почалося в 2006 році. Салман Хан ( засновник «Академії Хана» міжнародної освітньої мережі) почав з того, що колись пояснював матеріал шкільної програми своїм двоюрідним братам та сестрам і так захопився цією ідеєю, що з часом вирішив робити освітні відео та розміщувати результати своєї праці на каналі YouTube.

У 2007 році цей принцип був запропонований учням Вудландської школи в штаті Колорадо (США) двома вчителями природничих наук — Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом. Вони почали створювати короткі відеоподкасти з матеріалами лекцій, які учні мали переглядати вдома. Уроки ж присвячувались лабораторним роботам, а також відповідям на питання від учнів.

 

Методика викладання історії | Переглядів: 523 | Додав: Новатор | Дата: 04.01.2019 | Коментарі (0)

Кейс-метод або метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися іноземною мовою.

Методика викладання історії | Переглядів: 871 | Додав: Новатор | Дата: 11.02.2017 | Коментарі (0)

Методика на щодень

 
 
Методика викладання історії | Переглядів: 343 | Додав: Новатор | Дата: 12.01.2017 | Коментарі (0)

Яким повинен бути конспект уроку (методичні рекомендації)

Методика викладання історії | Переглядів: 272 | Додав: Новатор | Дата: 12.01.2017 | Коментарі (0)

 

Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розповіді або як уникнути одноманітності на уроках

 

Методика викладання історії | Переглядів: 272 | Додав: Новатор | Дата: 18.12.2016 | Коментарі (0)

 

Сторітеллінг – мистецтво захоплюючої розповіді або як уникнути одноманітності на уроках

 

Методика викладання історії | Переглядів: 384 | Додав: Новатор | Дата: 17.12.2016 | Коментарі (0)

Використання дискусії на уроках

Методика викладання історії | Переглядів: 367 | Додав: Новатор | Дата: 22.11.2016 | Коментарі (0)