Головна » Статті » Методичний кабінет |
У розділі матеріалів: 65 Показано матеріалів: 61-65 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 |
Використання дискусії на уроках |
Технологія інтерактивного навчанняІнтерактивні методи на уроках історії та правознавства
як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
Те, що я чую, я забуваю.
Те,що я бачу й чую,я пам’ятаю.
Те,що я роблю,я розумію.
Конфуцій
У світлі реформування освіти в Україні постає завдання щодо обґрунтування наукових засад дальшого розвитку й підвищення пізнавальної самостійності та активності учнів у навчальному процесі. Вирішальне значення у розумовому розвитку відіграє цілеспрямоване навчання учнів, у ході якого вони оволодівають знаннями, вміннями та навичками. Для розумового розвитку учнів важливо не тільки формування фонду знань, але й своєрідних розумових прийомів, операцій, добре відпрацьованих та закріплених, які можна віднести до розряду інтелектуальних умінь.
Слово «інтерактив» походить від англійського inter – «взаємний» і act – «діяти», тобто інтерактивний – це побудований на взаємодії, діалозі.
Сутність інтерактивного навчання полягає у тому,що навчальний процес відбувається за активної взаємодії усіх учнів і стимулює їх пізнавальну активність, самостійність. Це співнавчання, взаємонавчання(колективне, групове, навчання у співпраці),де учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Педагог виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем. Воно ефективно сприяє формуванню цінностей, навичок і вмінь, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
Найголовніше завдання, яке ставлю перед собою в будь-якій ситуації - створити в групі творчу атмосферу, більше того,як педагог повинна розуміти психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Перед і мною стоїть завдання державної ваги – сформувати покоління всебічно розвинених, свідомих громадян, гідних високої місії – будувати і жити в цивілізованій європейській державі. Без належного рівня правових знань і навичок дослідницької роботи,а також цілісного осмислення історичного минулого нашого народу неможлива участь особи у суспільному та державному житті.
|
Технологія розвитку критичного мисленняДослідження освітньої технології, що використовується у моїй практиці.
|
|
Пам'ятки Як скласти історичне повідомлення |