Головна » Статті » Методичний кабінет

У розділі матеріалів: 65
Показано матеріалів: 61-65
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7

Використання дискусії на уроках

Методика викладання історії | Переглядів: 368 | Додав: Новатор | Дата: 22.11.2016 | Коментарі (0)

Технологія інтерактивного навчання

 
Інтерактивні методи на уроках історії та правознавства
 як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
Те, що я чую, я забуваю.
Те,що я бачу й чую,я пам’ятаю.
Те,що я роблю,я розумію.
Конфуцій
 
У світлі реформування освіти в Україні постає завдання щодо обґрунтування наукових засад дальшого розвитку й підвищення пізнавальної самостійності та активності учнів у навчальному процесі. Вирішальне значення у розумовому розвитку відіграє цілеспрямоване навчання учнів, у ході якого вони оволодівають знаннями, вміннями та навичками. Для розумового розвитку учнів важливо не тільки формування фонду знань, але й своєрідних розумових прийомів, операцій, добре відпрацьованих та закріплених, які можна віднести до розряду інтелектуальних умінь.
Слово  «інтерактив» походить від англійського inter – «взаємний» і act – «діяти», тобто інтерактивний – це побудований на взаємодії, діалозі.
 Сутність інтерактивного навчання полягає у тому,що навчальний процес відбувається за активної взаємодії усіх учнів і стимулює їх пізнавальну активність, самостійність. Це співнавчання, взаємонавчання(колективне, групове, навчання у співпраці),де учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання. Педагог виступає в ролі організатора процесу навчання, лідера групи. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем. Воно ефективно сприяє формуванню цінностей, навичок і вмінь, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.
Найголовніше завдання, яке ставлю перед собою  в будь-якій ситуації - створити в групі творчу атмосферу, більше того,як  педагог повинна розуміти  психологічну сутність цього процесу. Це насамперед не насильне навчання, а заохочення до пізнання, повага інтелектуальної сили дитини. Перед і мною стоїть завдання державної ваги – сформувати покоління всебічно розвинених, свідомих громадян, гідних високої місії – будувати і жити в цивілізованій європейській державі. Без належного рівня правових знань і навичок дослідницької роботи,а також цілісного осмислення історичного минулого нашого народу  неможлива участь особи у суспільному та державному житті.
Колегам вчителям | Переглядів: 250 | Додав: Новатор | Дата: 22.11.2016 | Коментарі (0)

Технологія розвитку критичного мислення

 
Дослідження освітньої технології, що використовується у моїй практиці.
 
ЗМІСТ
 
Вступ
 
Розділ 1. Теоретичні засади технології розвитку критичного мислення 
 
1.1. Поняття «критичне мислення» і його характеристики
 
1.2.Інтерактивна основа  технології розвитку критичного мислення 
 
 
Розділ 2. Практичне застосування технології  розвитку  критичного мислення
 
 
2.1. Аналіз практики застосування   технології  розвитку    критичного мислення на уроках суспільствознавчих дисциплін
 
 
2.2. Результативність використання  технології  розвитку  критичного мислення
Колегам вчителям | Переглядів: 1477 | Додав: Новатор | Дата: 22.11.2016 | Коментарі (0)

37 найкращих сайтів для того, щоб навчитися чогось нового37 НАЙКРАЩИХ САЙТІВ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НАВЧИТИСЯ ЧОГОСЬ НОВОГО

Колегам вчителям | Переглядів: 361 | Додав: Новатор | Дата: 22.11.2016 | Коментарі (0)

Пам'ятки

Як скласти історичне повідомлення

Кабінет історії | Переглядів: 299 | Додав: Новатор | Дата: 21.11.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-65